En lille smule nordlys

En lille smule nordlys - Hallo friendsSHARE IF THIS IS IMPORTANT FOR YOUR FRIENDS, In the article you read this time with the title En lille smule nordlys, We have prepared this article for you to read and retrieve information therein. Hopefully the contents of postings Article business, Article health, Article latest, Article News, Article politics, Article property, Article tips, We write this you can understand. Alright, good read.

Title : En lille smule nordlys
link : En lille smule nordlys

Read too


En lille smule nordlys

Lys i mørket
Det er ikke meget, vi har set til nordlyset, mens jeg har været i Sisimiut. Det meste af tiden har det været overskyet - og ellers har det flotte naturfænomen mest vist sig på dage, hvor det har været så ukristeligt koldt, at jeg ærlig talt sagtens har kunnet finde på noget andet at lave.

Med til det hører også, at jeg endnu ikke har fået mit kamerastativ, men det skulle gerne være kommet til byen med weekendens skib. Nu får vi set.

Indtil da må jeg så prøve med lidt kunstfærdige opstillinger, når nordlyset viser sig, som det gjorde her i aften. Det blev til en opstilling i vindueskarmen med nogle batteriholdere som støtter - og så skød jeg bare retning af nordlyset. Det er dumt, for jeg bor omgivet af huse på alle sider, så der kommer en masse falsk lys, men uden stativ gider jeg altså ikke gøre mere ud af det.
Men her er beviset. Der er altså nordlys i Sisimiut...


Thus Article En lille smule nordlys

That's an article En lille smule nordlys This time, hopefully can give benefits to all of you. well, see you in posting other articles.

You are now reading the article En lille smule nordlys with the link address https://ifthisisforyour.blogspot.com/2018/02/en-lille-smule-nordlys.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "En lille smule nordlys"

Post a Comment